Zuhanás a mélybe

Egy koreai ruhaüzletben a mélybe zuhannak a vevők. És élvezik (legalábbis majdnem mind).

A North Face számára készítette ezt a reklámot a koreai Innored ügynökség. A lényeg, hogy egy látszólag teljesen hétköznapi ruhaboltban egyszercsak megmozdul a padló és a falakon addig csak dísznek hitt kapaszkodók új értelmet nyernek. Ezután, a plafonról leereszkedik egy North Face kabát, vagy ruhadarab, amit ha elér a rettegve kapaszkodó delikvens, akkor ingyen hazaviheti.

És erre az egész mutatványra 30 másodperce van (a szemben lévő TV információi szerint) a látogatónak, különben bukja a nyereményt. Az ötlet működik, mi pedig mosolyoghatunk egyet a reakciókon. Aggodalomra semmi ok, nem tervezzük a Media Markt üzletekben az eltűnő padlókat.

 

 

Egyelőre.

16600cookie-checkZuhanás a mélybe