Egy dögös magyar anyuka, aki a divat után a kávézás világát is kész meghódítani!

A Sex és New York óta tudjuk, a kávé és a divat között szoros kapcsolat van. A folyamatosan kávéba (és cigarettába) kapaszkodó Carrie Bradshaw táska, cipő és ruha mániája egy réteg számára ma már nem csak fikció. Sőt. Habár dizájner kollekcióhoz nem juthat csak úgy bárki, az internetnek hála egyre könnyebben szerzünk be ruhadarabokat és kiegészítőket a világ bármely tájáról. A kávé fogyasztás is amolyan hype-korszakát éli, ráadásul úgy fest, Magyarországra is elért a divat és a koffein összekapcsolódásának időszaka.

A tehetséges és erős nő képe szerencsére egyre inkább “hétköznapi” jelenséggé válik. Király Beáta nem csak egy a befutott üzletasszonyok között, de édesanya is. Egy testben ötvözi a mai kor “nőideálját”, aki minden fronton helytáll. Az Analisa fashion és a Camicia by Korinna lelke egyik legújabb projektje keretében a MONIN cég számára, a márka munkatársaival közösen tervezett grafikát az egyre népszerűbb kávé szirupok számára.

Király Beáta vonzalma a kávéhoz édességhez úgy tűnik, hosszabb időre nyúlik vissza, portfóliójában ugyanis többek között megtalálható egy Caffé Perte fotózás és a Karolina Kávéház és koktélbár számára tervezett munkaruha és kötény kollekció is. Hiába, az édes életnek része a reggeli (déli, délutáni) kávé és persze a sütemény is. A fiatal anyuka és üzletasszony hivatalos bemutatkozó anyagában fény derül a finomságra és a profizmusra való törekvésre:

“2012 júniusában diplomáztam a Magyar Divat Iskola Divat és stílustervező szakán. Vizsga kollekcióm témája: “Új Klasszikusok” avagy Dívák a mindennapokban. Inspiráció elsősorban a klasszikus hollywoodi, 50-es 60as évek filmdíváinak öltözékeire, életmódjára épült. A hangulat egy kicsit dekadens, szürreális. A cél elegáns, nőies, kifinomult, de modern kollekciók bemutatása. A szövetekre a finom struktúrák a jellemzőek, amelyek a női öltözékek divatos szín-szövet és forma irányzatainak az alapjai. A minőségek között megtalálhatóak a természetes és különböző összetételű szövetek is. A mintázatoknál az egyszerűség és a minimál motívumok a jellemzők.

Terveim elnyerték a 2012 év Miss International Hungary királynőjének,  Kozma Claudiának tetszését, és felkértek, hogy tervezem meg estélyi ruha kollekcióját a Japánban megrendezésre került  nemzetközi döntőre, ahol 77 ország királylányai méretették meg szépségüket. Így Claudia 2012 októberében az én kollekciómban  képviselte Magyarországot.

A 2014 – ben  debütált új ing márkánk a Camica by Korinna, mely Miss Earth Hungary 2009 szépségkirálynővel, Kocsis Korinnával közös elképzelésünkből  jött létre. Egyedileg tervezett ingeink kizárólag kiváló minőségű eredeti olasz alapanyagokból készülnek, mely anyagokat személyesen olasz manufaktúrákból válogatunk össze. Ami valójában inspirált minket az az Olasz divatra jellemző hihetetlenül lezser és mégis roppant módon lehengerlő elegancia. Külön figyelmet érdemel a finom olasz inganyag és a valódi bőr könyék folton visszaköszönő kontrasztja. Kézműves ingeink  tervezéskor főleg arra törekedtünk hogy olyan nők számára készítsünk ingeket akik az üzleti életben és ugyanakkor a hétköznapokon is szeretnének egy egyedi és kiváló minőségű inget viselni. 

2007. szeptember 25-én született meg kisfiam, mely megerősített abban , hogy a szakmám és szenvedélyem hűségét mélyebb alapokra kell helyezni és tudatosan kell építeni.”

Forrás: analisa.hu

 

A MONINI cég elmondása alapján a teljesen egyedi, szabadkézzel rajzolt grafikák a brand életérzést tükrözik. Létrejött tehát a frigy, ami nem fordítja ki a világot a sarkaiból, de egy

amúgy is az élvezetekhez kapcsolódó szokást összekapcsol a vizuális kultúrával és eleganciával.

Milliónyi kutatásban számoltak már be a minket körülvevő tárgyak, színek, formák jótékony, vagy épp káros pszichés hatásairól. A tárgykultúra, az öltözködés, a lakberendezés és sorolhatnák, mind-mind erősen megszabja a közérzetünket. A makro szinttől (milyen városban vagy településen élünk, milyen jellegű tereket, épületeket látunk stb.) a mikro környezetig (hogyan fest az otthonom, milyen ruhákat hordok, milyen kávés csészéből iszom stb.) mindent áthat a vizualitás. Öntudatlanul választunk színeket, formákat és vesszük körbe magunkat motiválóbb és “lehúzóbb” tárgyakkal.

Egy olyan apró, gondos gesztus, mint a kávé – lehetőleg szertartásos – fogyasztásához tartozó csomagolás körültekintő megtervezése apró kis löket lehet számunkra a hétköznapokban. A MONIN kávé szirupjai pedig mára egyre több kávézó polcain és asztalain megjelenik, vagy éppen a MediaMarkt áruházaiban is hatalmas a választék a cukormentes változtattól a különleges egyedi ízekig. Az öntudatlan pillanatok, amikor a szemünk az üvegre téved hosszabb távú lenyomatokat hagynak a pszichénkben, a közérzetünkben. Az igényességre, a szépségre való törekvés már az ókorban is tendencia volt. Fedezzük fel újra a körülöttük lévő világ részleteit és hagyjuk, hogy mindaz, ami jó, ha csak pillanatokra is, de átjárjon.

Egy kávézóban elfogyasztott, vagy magunkkal vitt kávé csodára érdemes hosszabb perceket rászánni. A reggel amúgy is létfontosságú időszaka a napnak. Álljunk meg, pihenjünk meg, aztán ha a koffein hatni kezd, elég felpörögni és alkotni, teremteni, mind a munkahelyen, mind otthon.

 

BÓNUSZ! Receptek a MONIN-nal a MediaMarktból, kávé őrülteknek!