Remek iKEA paródia
A skandináv cég zseniális iróniával figurázza ki az Apple profi reklámjait.
A kaliforniai technológiai óriással kapcsolatban egy dolgot mindenkinek el kell ismerni. Értenek a cégarculathoz. A rendezvényektől, az Apple boltok kialakításán át e reklámokig, mindig az érzelmek a legfontosabbak. Ha technológiai újdonságokat mutatnak be az immár ikonikussá vált filmekben, akkor is azt a cég valamelyik főtervezője, vezetője beszél szenvedéllyel, mosolyogva, érvelve, mintha csak mesét mondanának.
Egy eredeti Apple iPad reklám
Ezt a stílust vette fel az IKEA és mutatja be az Apple filmek stílusában legújabb, 2015-ös, teljesen hétköznapi papír alapú katalógusukat. A formabontó és forradalmi megoldások között olyanokat találunk, mint a 7.5 x 8 colos “képernyőméret”, vagy a végtelen akkuidő. A reklám egyszerre humoros és figyelemfelkeltő, így a célját elérte és az is biztos, hogy az Apple marketingesei picit azért bosszankodhatnak Kaliforniában.