“2012 júniusában diplomáztam a Magyar Divat Iskola Divat és stílustervező szakán. Vizsga kollekcióm témája: “Új Klasszikusok” avagy Dívák a mindennapokban. Inspiráció elsősorban a klasszikus hollywoodi, 50-es 60as évek filmdíváinak öltözékeire, életmódjára épült. A hangulat egy kicsit dekadens, szürreális. A cél elegáns, nőies, kifinomult, de modern kollekciók bemutatása. A szövetekre a finom struktúrák a jellemzőek, amelyek a női öltözékek divatos szín-szövet és forma irányzatainak az alapjai. A minőségek között megtalálhatóak a természetes és különböző összetételű szövetek is. A mintázatoknál az egyszerűség és a minimál motívumok a jellemzők. Terveim elnyerték a 2012 év Miss International Hungary királynőjének, Kozma Claudiának tetszését, és felkértek, hogy tervezem meg estélyi ruha kollekcióját a Japánban megrendezésre került nemzetközi döntőre, ahol 77 ország királylányai méretették meg szépségüket. Így Claudia 2012 októberében az én kollekciómban képviselte Magyarországot. A 2014 – ben debütált új ing márkánk a Camica by Korinna, mely Miss Earth Hungary 2009 szépségkirálynővel, Kocsis Korinnával közös elképzelésünkből jött létre. Egyedileg tervezett ingeink kizárólag kiváló minőségű eredeti olasz alapanyagokból készülnek, mely anyagokat személyesen olasz manufaktúrákból válogatunk össze. Ami valójában inspirált minket az az Olasz divatra jellemző hihetetlenül lezser és mégis roppant módon lehengerlő elegancia. Külön figyelmet érdemel a finom olasz inganyag és a valódi bőr könyék folton visszaköszönő kontrasztja. Kézműves ingeink tervezéskor főleg arra törekedtünk hogy olyan nők számára készítsünk ingeket akik az üzleti életben és ugyanakkor a hétköznapokon is szeretnének egy egyedi és kiváló minőségű inget viselni. 2007. szeptember 25-én született meg kisfiam, mely megerősített abban , hogy a szakmám és szenvedélyem hűségét mélyebb alapokra kell helyezni és tudatosan kell építeni.”A MONINI cég elmondása alapján a teljesen egyedi, szabadkézzel rajzolt grafikák a brand életérzést tükrözik. Létrejött tehát a frigy, ami nem fordítja ki a világot a sarkaiból, de egy
Milliónyi kutatásban számoltak már be a minket körülvevő tárgyak, színek, formák jótékony, vagy épp káros pszichés hatásairól. A tárgykultúra, az öltözködés, a lakberendezés és sorolhatnák, mind-mind erősen megszabja a közérzetünket. A makro szinttől (milyen városban vagy településen élünk, milyen jellegű tereket, épületeket látunk stb.) a mikro környezetig (hogyan fest az otthonom, milyen ruhákat hordok, milyen kávés csészéből iszom stb.) mindent áthat a vizualitás. Öntudatlanul választunk színeket, formákat és vesszük körbe magunkat motiválóbb és “lehúzóbb” tárgyakkal.amúgy is az élvezetekhez kapcsolódó szokást összekapcsol a vizuális kultúrával és eleganciával.